IDAZKARITZA-HERRITARREN ARRETA

 

Helbidea: Amezketako Udala. Fernando Amezketarraren Plaza z/g. 20268 Amezketa.

Jendaurreko ordutegia: astelehenetik ostiralera 8etatik 15etara.

(uztailean eta abuztuan: astelehenetik ostiralera 8etatik 14etara).

Non gaude: Udaletxean, lehen solairuan.

Telefonoa: 943 653189.

Posta elektronikoa: udala@amezketa.eus.

 

Udal bateko herritarren arretarako zerbitzuak funtsezkoak dira herritarrei udal informaziorako eta zerbitzuetarako sarbide eraginkorra eta zuzena emateko. Zerbitzu horien helburua da toki-administrazioaren eta herritarren arteko harremana hobetzea, izapideak erraztuz eta zalantzak eta arazoak konponduz. Jarraian, Amezketako Udalak herritarren arretarako eskaintzen dituen zerbitzuak jasotzen dira:

 

  1. Informazio orokorra

– Udal Zerbitzuei buruzko informazioa: Udaleko sail eta zerbitzuen ordutegiei, kokapenari eta eginkizunei buruzko xehetasunak ematen dira.

– Ekitaldiak eta jarduerak: Udalerriak antolatutako kultura- eta kirol-ekitaldiei eta komunitate-jarduerei buruzko informazioa ematen da.

 

  1. Administrazio-izapideak

– Dokumentuen Erregistro Orokorra: Udalari aurkeztu behar zaizkion agiriak, prozedura administratiboak eskatzen dituen bermeekin, jasotzen dira eta beste administrazioetako Erregistro puntua ere bada.

– Erroldatzea: Biztanleen udal-erroldaren inskripzioa eta kudeaketa egiten da.

– Ziurtagiriak eta agiriak: Errolda-, bizileku-, bizikidetza- eta abar-ziurtagiriak ematen dira.

– Lizentziak eta baimenak: Obra-lizentziak izapidetzea, negozioak irekitzea, bide publikoa okupatzeko baimenak, etab. jakinarazten dira.

 

  1. Kexak eta iradokizunak

– Kexak jasotzea: Udal zerbitzuei buruzko kexak eta erreklamazioak jasotzen eta kudeatzen dira.

– Proposamenak eta iradokizunak: Udal kudeaketa eta zerbitzuak hobetzeko iradokizunak jasotzen dira.

 

Zerbitzu horiek diseinatuta daude herritarren eta toki-administrazioaren arteko interakzioa errazteko, udal-zerbitzuen kalitatea hobetzeko eta administrazio irekiagoa eta irisgarriagoa sustatzeko. Zerbitzu horiek eskaintzeko Idazkaritza-herritarren arretak ondorengo kanalak ditu:

– Aurrez aurreko arreta: Herritarrentzako arreta guneak udalaren instalazioetan.

– Telefono bidezko arreta: Kontsultak ebazteko eta izapideak kudeatzeko telefono-linea.

– Egoitza Elektronikoa: Online plataforma izapide elektronikoak egiteko, espedienteak kontsultatzeko eta tasak eta zergak ordaintzeko.

– Amezketa App: Udalaren informazio eta zerbitzuetara gailu mugikorretatik sartzeko aplikazio mugikorra.

Amezketako Udala : Fernando Amezketarraren plaza z/g. 20268 Amezketa
Tel: 943.65.31.89 | DIR3: L01200087 | udala@amezketa.eus

© 2018 Amezketako udala.